پری ها ، دلنوشته های یک دختر

پری ها ، دلنوشته های یک دختر
دلنوشته هایی برای زنان و دختران ، اشعار عاشقانه و مطالبی برای دختران 
نويسندگان

به یاد اوردم که چگونه خاطره ات را در جایی دنج و امن به دور از هیاهو  پنهان کردم

گویی گوهری گرانبها را به دور از دست یغماگران، دست نخورده

 با کور سوی امیدی به امانت نگه داشته بودم

که شاید دوباره بازگردی و خاطره ات را از من بخواهی

خاطره ای که گویی برای همین دیروز بود

می دانم به یادش داری ، می دانی نگهش داشته ام

پس بیا و امانتی ات را بگیر

شاید به بهانه آن بتوانم ببینمت

اگر باز هم نیامدی آنوقت چه ؟

با خاطره ات چه کنم ؟

همچنان در پستو نهانش دارم ؟

می دانی که امانت دار خوبی هستم

پس بیا ...

هر چند دور ... هر چند دیر ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خاطره, گوهر, یغماگران, دیدار, پستو, امانت دار
[ سه شنبه 25 آذر 1399 ] [ ] [ پری ها ]
.: Weblog Themes By موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ پری ها، ویژه دختران و زنان ایران زمین خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 8047
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1